دیدار با حضرت آیت الله کعبی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری و نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد استقلال روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه، آقای دکتر مطلق رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه جهاد استقلال به همراه مدیران ستادی و همچنین مدیران عامل و اعضای هیات مدیره موسسات و شرکت های تابعه با حضرت آیت الله کعبی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری و نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

آیت الله کعبی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های موسسه جهاد استقلال در دوران تصدی جناب آقای دکتر مطلق، در راستای تامین امنیت غذایی و تزریق روحیه ی جهادی در عوامل اجرایی افزودند همانطور که در نام موسسه جهاد استقلال لفظ جهاد بکار برده شده است در جهاد سه عنصر تلاش و کوشش بی پایان، تلاش در راه خدا یعنی دفاع از کیان جامعه و عزت اسلامی و مقابله با دشمنان خواه شیاطین داخلی خواه دشمنان اسلام نهفته است؛ جهاد همانند نماز و روزه و سایر احکام اسلامی تعطیل بردار نیست. ایشان ادامه دادند: جهاد شامل جهاد اخلاقی، علمی ، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و تمامی عرصه ها می شود و متعلق آن نیز حاکمیت الله است و حتی وجود حوزه های علمیه نیز به جهت تحقق جهاد فی سیبل الله است؛ آیه نفر بدین معنی است که با روحیه بسیجی و عزم جهادی حرکت علمی داشته باشیم.

آقای دکتر مطلق نیز ضمن تشکر از حضرت آیت الله کعبی که فرصت برگزاری این دیدار را ایجاد نمودند افزودند پرسنل خدوم موسسه جهاد استقلال با بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و توانایی های خود با روحیه ی جهادی در راستای تامین امنیت غذایی مردم کشور عزیزمان آماده خدمت رسانی می باشند.

در پایان حضرت آیت الله کعبی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری و نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تاکید کردند باید علاوه بر اطلاع‌رسانی بیشتر از فعالیت‌های خود، ملت شریفمان را از نتیجه اقدامات در حال اجرا مطلع نمایید.