دیدار با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان

آقای دکتر مطلق با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد استقلال آقای دکتر مطلق رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه جهاد استقلال در آخرین روز سفر خود به استان گلستان و بازدید از ظرفیت های تولیدی و کشاورزی این استان و همچنین در ادامه جلسات خود با مسئولین و مقامات استان گلستان، با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان دیدار کردند.

در این جلسه که آقای دکتر مطلق رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه جهاد استقلال به همراه آقایان پیری مدیرعامل شرکت جهاد سبز و مهری مدیرعامل شرکت نهاده های دامی جاهد از شرکت های زیرمجموعه ی موسسه جهاد استقلال و همچنین آقای برزعلی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان حضور داشتند زمینه های همکاری مشترک موسسه جهاد استقلال و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان جهت تسریع و تسهیل در امور اجرایی و بازرگانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آقای دکتر مطلق در پایان این جلسه ابراز امیدواری کردند که با همکاری مشترک موسسه جهاد استقلال و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان می توانیم به رونق هرچه بیشتر کسب و کار در حوزه کشاورزی در استان گلستان کمک کنیم و مواد غذایی مورد نیاز مردم را تا حد مطلوبی تامین کنیم.

لازم به ذکر است مهمترین وظایف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان شامل تلاش و پیگیری برای مطالبه خواسته‌های مشروع بخش خصوصی، تقویت کمیت و کیفیت ارائه خدمات متنوع حرفه‌ای به اعضا با هدف توسعه پایدار اقتصادی، رشد و بالندگی فعالان کسب و کار و ارتقا استانداردهای زندگی در منطقه می باشد.

https://www.iribnews.ir/00GZ60 علاقه مندان میتوانند از طریق لینک زیر از جزئیات مذاکرات صورت گرفته در خصوص تمایل موسسه جهاد استقلال به سرمایه‌گذاری در استان گلستان مطلع شوند.